Bakkie doen VVD Zundert 2016

Tijdens de aardbeienfeesten in Zundert leek het de VVD Zundert een goed plan om de inwoners van Zundert te trakteren op een heerlijk bakkie koffie of een kopje thee.

Na wat telefoneren was het ons gelukt om de koffietruck van de VVD te reserveren voor zondag 12 juni 2016 tijdens het begin van het corso seizoen van 10:00 uur tot 17:00 uur. Tijdens diverse achterban vergaderingen is naar voren gekomen dat we niet alleen tijdens de verkiezingen ons gezicht willen laten zien maar juist bij evenementen en bijeenkomsten om zo meer in contact te komen met de kiezers en inwoners van onze prachtige gemeente. Het weer voorspelde niet veel goeds maar dat was waarschijnlijk voor de rest van Nederland. In Zundert scheen de zon en was het gezellig druk. Veel bekende maar ook onbekende gezichten wisten onze koffietruck te vinden waardoor het een succesvolle zondag is geworden. Een optelsom van koffie, thee en goede gesprekken heeft ons doen besluiten om volgend jaar wederom met de koffietruck de inwoners van de gemeente Zundert te trakteren op een heerlijk kopje koffie of thee.

Fred Paludanus
Gemeenteraadslid